Strona wykorzystuje pliki cookies ( ¤ polityka prywatności), jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Niezłożenie wniosku o przydział miejsca w Domu Studenckim w określonym terminie, czy też brak naszej osoby na liście przydziału miejsc nie oznacza, że bezpowrotnie straciliśmy szansę na zakwaterowanie w akademiku, w danym roku akademickim. Rokrocznie ma miejsce sytuacja kiedy to z różnych powodów w Domach Studenckich zwalniają się miejsca już w trakcie trwania roku akademickiego. W praktyce oznacza to, że studenci mogą starać się o zakwaterowanie w DS-ach praktycznie przez cały rok. W związku z tą sytuacją przedstawiamy, krok po kroku, co należy uczynić aby otrzymać miejsce w Domu Studenckim w trakcie trwania roku akademickiego:

- należy udać się do administracji Domów Studenckich z pytaniem, czy w akademiku są aktualnie wolne miejsca:

 

  • administracja DS I: pokój 102 (I piętro)
  • administracja DS II: pokój 008 (parter)

- po otrzymaniu informacji o wolnych miejscach należy złożyć odpowiednie podanie (wzór podania) do Kierownika Działu Domów Studenckich, którego biuro znajduje się w Domu Studenckim nr II, pokój 008 (parter).

 

- pozostaje nam już tylko czekać na decyzję, i jeśli będzie ona pozytywna to możemy zgłosić się do administracji odpowiedniego Domu Studenckiego w celu zakwaterowania i po odbiór karty mieszkańca.

Wszelkie sprawy związane z Domami Studenckimi należy kierować do Rad mieszkańców:

DS I:

Szymon (p. 1104)

Piotrek (p. 815)

DS II:

Kinga (p.705)

Przepek (p.906)

lub bezpośrednio do administracji Domów Studenckich:

DS I: pokój 102 (I piętro)

DS II: pokój 008 (parter)

W sprawach bardzo ważnych lub kwestiach dotyczących płatności należy zgłaszać się bezpośrednio do Kierownika Działu Domów Studenckich (DS II, p. 008, parter).